Benvingudes i benvinguts al Blog de Cims i Indrets més Singulars de Catalunya

dimecres, 5 de juny del 2013

30/06/2013 Pic de l'Infern (2869 m.)

LLOC DE TROBADA: U.E.C DE BARCELONA.

HORA:                     6 DEL MATÌ . Sortida amb autocar, per agafar el cremallera de Núria de les 7,35. Estació de Ribas

COMARCA:               RIPOLLES

ITINERARI:  Núria – Coll de Noufonts – Coll de Carança – Pic  de l’Infern – Coll de la Marrana – Refugi
d’Ulldeter. A on ens retrobarem amb l’autocar.

TEMPS DE MARXA:   6:00 hores

DIFICUTATS TÈCNIQUES:    Mitjanes

DESNIVELL:              900 m.

A TENIR EM COMTE:  Ens portarem l’esmorzar i el dinar cal portar roba i calçat adequats a la temporada i al terreny previstos. La participació es voluntària i gratuïta. Es recorda que és OBLIGATORIA L`ASSEGURANÇA FEDERATIVA.

PER FER LA RESERVA: Ingressar paga i senyal de 20 € socis UEC, no socis 24 €, a la Caixa, el compte de Sigfrid Saperas, nº 2100-0856-14 010107XXXX. Per l’ orde de sol·licitud es reservaran les places.
Un cop fet el ingrés cal enviar per correu electrònic
sigfridalba@telefonica.net, la confirmació de la reserva i el numero d’identificació de la targeta de federat.

1. El diumenge 30 de juny vam sortir de Barcelona a les 6 del matí, vam agafar el cremallera de les 8'30 i des de Núria, seguint les marques del GR, directes al coll de Nou Creus, on arribem, aproximadament , cap a les 12 h. Dia esplèndid, vistes magnífiques, paisatge amb molta verdor, abundor d'aigua i algunes clapes de neu. Vam seguir cap al coll de Carançà en dirección després al pic de l'Infern que, des del coll, es podía veure amb tota la seva magnificència. Llavors, un grup va seguir cap al coll de la Marrana per la carena (pic del Freser, Bastiments) i l'altre retornà a la cabana de pastors del coll de Tirapits des d'on, seguint tota la vall, anà a buscar el dit coll de la Marrana. Ens vam retrobar els dos grups al refugi d'Ulldeter per dinar plegats, ben bé ja les 4 de la tarda, i des d'allà a la carretera de Vallter, on ens esperava l'autocar per retornar-nos a Barcelona.
    El total del grup erem unes 20 persones, aproximadament,
    Anna Solé

2. Bon dia companys
    les fotos del pic de l'Infern